SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.
S spletno trgovino unispa.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Unifitnes d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), Glavni trg 19c, 2000 Maribor, Slovenija.
Podjetje je bilo v Poslovni register Republike Slovenije vpisano dne 20. 06. 2011.
DŠ: SI10252100
Matična številka: 3991083000
Elektronski naslov: info@unispa.si
Tel. št.:02 620 96 02
Veljavnost splošnih pogojev
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine unispa.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Že opravljeni nakupi, se bodo vedno presojali v skladu s Splošnimi pogoji, ki so veljali v času nakupa.
Kupca ob vsakršnem nakupu posledično pozivamo, da svojo seznanjenost z določili veljavnih Splošnih pogojev izrecno izrazi (označba vnosnega polja »strinjam se s Splošnimi pogoji« na zadnjem koraku nakupa).
Vsak kupec lahko kadarkoli od ponudnika zahteva, da mu ta posreduje tiste Splošne pogoje, ki so veljali ob njegovem nakupu. Le te mu ponudnik posreduje brezplačno na trajnem nosilcu, zadevni Splošni pogoji pa predstavljajo pogodbo med kupcem in ponudnikom. V nadpisanem primeru se lahko kadarkoli obrnete na e-naslov info@unispa.si.
Spremembe teh Splošnih pogojev
Ob implementaciji dodatnih storitev in tehnologij, ob nastopu novih okoliščin in v vseh morebitnih drugih primerih, ki k temu botrujejo, si ponudnik pridržuje pravico, da te Splošne pogoje spremeni. V kolikor bodo ti Splošni pogoji spremenjeni, bomo naredili vse kar je v naši moči, da uporabnike o tem obvestimo preko običajnih elektronskih komunikacijskih kanalov, oziroma s pomočjo obvestila, ki ga bomo objavili na naši spletni trgovini. Na spletni trgovini bodo prav tako vedno objavljeni zgolj tisti Splošni pogoji, ki so takrat v veljavi.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
– način plačila in dostave;
– časovno veljavnost ponudbe;
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Postopek nakupa
Uporabnik nakup na spletni trgovini izvede tako da, z uporabo komunikacijskega sredstva izvrši spodaj opisane korake:
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- iskanje posamezne storitve,
- izbor storive za rezervacijo in plačilo,
- določitev lastnosti (datum, ura, število oseb) storitve za rezervacijo in nakup,
- pregled končne cene izbranega produkta v izbrani količini,
- prijava / oddaja podatkov – oddaja osebnih podatkov je namenjena zgolj dostavi in je v skladu z GDPR; nakup lahko opravite kot gost (hitri nakup, brez nadaljnjega shranjevanja podatkov) ali pa se registrirate ter nakup opravite skozi postopek registracije,
- izbira načina plačila,
- pregled in potrditev naročila,
- oddaja naročila.
Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite.
Rezervacija / naročilo je sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.
Naročilo potrjeno
Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o uspešno oddanem naročilu.
Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov oz. storitev med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti na info@unispa.si. Račun se hrani na sedežu podjetja.
Spreminjanje naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na elektronski naslov info@unispa.si pa pošlje zahtevek za preklic prejšnjega naročila. Ob potrditvi naročila lahko ponudnik kupca po elektronski pošti obvesti tudi o predvidenem roku dobave ali spremembe termina, v kolikor se ta razlikuje od tistega, ki je bil objavljen na spletni trgovini oz. v rezervacijski platformi v času kupčevega nakupa, pri čemer lahko kupec v tem primeru odstopi od naročila (pogodbe) brez kakršnih koli posledic. Še dve (2) uri po prejemu obvestila o tem, da je bilo naročilo uspešno sprejeto, ima kupec možnost odstopiti od naročila (pogodbe) brez kakršnih koli posledic s sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov info@unispa.si.
Dostava
Ponudnik sodeluje s službami za dostavo, ki jih izbira po lastni presoji.
Kupec bo o predvidenem roku dostave in ostalih podrobnostih obveščen iz strani dostavne službe en dan pred dostavo ali zjutraj na dan dostave.
Predviden rok dostave je 5 dni in je zgolj informativne narave, pri čemer velja, da je rok dostave od trenutka, ko ponudnik izdelek preda službi za dostavo, izven njenega vpliva. Ponudnik posledično kupcu ne odgovarja za škodo, ki bi mu morda nastala, ker je služba za dostavo prekoračila predvideni rok dostave, oziroma zaradi nastopa druge okoliščine, ki prav tako leži izven vpliva ponudnika (npr. naravne nesreče, poplave, ipd.).
Ponudnik je prav tako prost odgovornosti v zvezi s poškodbami izdelkov, ki se zgodijo oziroma pojavijo kot posledica dostave. Vse zahtevke iz tega naslova mora kupec nasloviti neposredno na zadevno službo za dostavo.
Načini plačila
Ponudnik v spletni trgovini omogoča naslednje načine plačila: plačilo s plačilno kartico
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj Račun). Račun za sprovedeno plačilo boste prejeli ob koriščenju storitve oz. v 8 dneh po prejetem plačilu na naveden elektronski naslov v primeru nakupa darilnega bona. Če želite prejeti račun tudi po pošti, nas o tem obvestite. Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.
Cene
Vse cene so izražene v Evrih (EUR) in vključujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega programa na zalogi oziroma v ponudbi.
Popusti, promocijske kode, kode za popust in darilni kuponi:
Popuste, promocijske kode, kode za popust in darilne kupone je mogoče koristiti tako, da kupec kodo vpiše v ustrezno polje pri zadevnem koraku nakupa, kot je to podrobneje opisano v poglavju »Postopek nakupa na spletni trgovini«. Popusti in druge ugodnosti, ki vplivajo na ceno izdelka, kakor tudi popusti izdelkov, ki so posebej označeni kot je to navedeno v poglavju »Posebne oznake izdelkov«, se med seboj ne seštevajo. Promocijske kode in kode za popust se ne seštevajo s popustom posameznega izdelka. Promocijskih kod, kod za popuste in bonov ni mogoče menjati za gotovino ali drugo obliko ugodnosti pri ponudniku.
Stroški dostave se prikažejo in upoštevajo, ko uporabnik izbere metodo dostave oziroma osebni prevzem, ter se končni ceni naročila prištejejo na zadnjem oknu, kjer uporabnik naročilo potrdi, kot je to podrobneje opisano v poglavju »Postopek nakupa«.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Vaše naročilo (sklenjena pogodba)
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Dosegljivi smo od ponedeljka do petka na elektronski naslov info@unispa.si.
NAKUP VSTOPNIC PREKO SPLETA
Na spletni strani unispa.si je možno kupiti vstopnico vezano na točno določen datum in uro. V primeru neprihoda vstopnice ni možno izkoristiti na drugi datum, vstopnica je veljavna le na datum za katerega je kupljena. Storno nakupa je možen do 2 dni pred prihodom. Kasnejše stornacije niso mogoče. Ležalniki v savna svetu so brezplačni, na voljo so do zasedenosti.
Avtorske pravice
S to spletno stranjo upravlja Unifitnes d.o.o. , Glavni trg 19c, 2000 Maribor, (v nadaljevanju Unifitnes). Unifitnes je izključna imetnica vseh pravic, kot so določene v Zakonu o industrijski lastnini in Zakonu o avtorski in sorodnih pravicah. Vsebine, objavljene na spletnih straneh www.unispa.si so last Unifitnes d.o.o. in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene ter ob predhodnem pisnem soglasju Unifitnes d.o.o.. Unifitnes si pridržuje pravico do sprememb vsebin. REZERVACIJE Na naših spletnih straneh vam ponujamo rezervacijo termina za savnanje neposredno preko rezervacijske platforme in plačila s kreditno kartico preko spletna. V tem primeru bo rezervacija potrjena in plačana takoj, ko boste dokončno potrdili postopek plačila. S tem vam jamčimo, da boste v izbranem terminu imeli rezerviran vstop v savna svet Unispa. V primeru rezervacij in plačila po spletu šteje, da ste prebrali te pogoje ter, da se z njimi strinjate. Gost ima pravico do rezervacije. V primeru, ko gost odpove termin, ima Unifitnes pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi. Višina povračila stroškov odpovedi termina je odvisna od časa v katerem je gost predložil odpoved. V primeru odpovedi termina je Unifitnes upravičen do naslednjih odpovednih stroškov le-tega: – odpoved do 2 dni pred terminov – odpovednih stroškov ni – v primeru neprihoda – odpovedni stroški v višini cene rezervacije termina V primeru spremembe termina na lastno željo, ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Unifitnesa zaradi nepravilno opravljene storitve, gost nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene. Odpoved mora gost sporočiti preko telefona (02 620 96 02) ali poslati po elektronski pošti na naslov info@unispa.si ali pa v pisni obliki na rezervacijsko službo Unifitnes d.o.o., Glavni trg 19c, 2000 Maribor. V vseh cenah iz ponudbe Unifitnes je že vključen davek na dodano vrednost. V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno stvarno sodišče v Mariboru.
Pridržki
Unifitnes bo na svojih spletnih straneh zagotavljal točnost in ažurnost podatkov z vso dolžno skrbnostjo, vendar opozarja uporabnike, da so podatki informativnega značaja, zato Unifitnes ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in celovitost podatkov ter za kakršnokoli škodo, neprijetnost ali posledico, ki bi uporabniku morda nastala zaradi morebitnih napak, nepopolnosti ali netočnosti podatkov. Unifitnes ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom prenesli s te spletne strani, in priporoča, da se uporabniki pred nevarnostjo virusov ustrezno zavarujejo še pred prenosom informacij s te spletne strani. Unifitnes ni odgovorna za občasno nedelovanje spletne strani in ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala iz možnosti dostopa do spletne strani ali nemožnosti uporabe informacij na spletni strani.
Unifitnes posebej opozarja, da so informacije na spletnih straneh informativne narave, zato Unifitnes ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli škodo ali neprijetnosti, ki bi uporabniku morda nastale zaradi morebitnih napak, nepopolnosti ali netočnosti podatkov. Na tem spletnem mestu so objavljene tudi nekatere vsebine, aplikacije in povezave na spletne strani drugih ponudnikov informacij. Unifitnes ne sprejema nikakršne odgovornosti za vsebine informacij, ki so jih pripravili drugi ponudniki informacij ter za delovanje aplikacij, spletnih strani drugih ponudnikov informacij in njihovo vsebino.
Unifitnes d.o.o. ne odgovarja za nedelujoče domene, ki so posledica tehničnih težav lastnika spletnih strani, spremembe, ukinitve ali prodaje domene.
Za vse dodatne informacije in pooblastila se obrnite na Unifitnes preko e-pošte info@unispa.si.